Veelgestelde vragen

Bestellen

Krijg ik een bevestigingsmail als ik mijn een bestelling geplaatst heb?
Kan ik de afhaaldatum veranderen als ik mijn bestelling op de verkeerde datum heb gezet?
Als ik een bestelling plaats met een waarde die lager is dan €5,-, moet ik dan extra betalen?
Is het ook mogelijk om te bestellen in vakanties?
Kan ik bestellen via mijn tablet of telefoon?

Betalen & Afhalen

Kan ik het bedrag pinnen als mijn bestelling thuisgebracht wordt?
Word mijn bestelling thuisgebracht als ik geen mail ontvangen heb?
Kan mijn bestelling eerder thuisgebracht worden voor de afgesproken tijd?
Kan ik een bestelling plaatsen en die op de markt ophalen?
Kan ik een bestelling thuisbezorgt krijgen als ik niet in oud Gastel of Stampersgat woon?

Klachten/Suggesties

Als er een product bij mijn bestelling zit welke niet helemaal vers is, kan ik daar dan wat aan doen?
Als ik klachten heb waar kan ik die dan naar toe sturen?
Waar kan ik met mijn suggesties terecht?

Website

Moet ik een account aanmaken als ik iets wil bestellen?
Kan ik spullen uit mijn winkelwagen verwijderen?
Is het veilig om op deze site een account aan te maken en worden die gegevens veilig bewaard?

Staat uw vraag er niet bij? Neem dan contact op via het contactformulier.